onsdag 24. august 2011

Nå er symaskinen igang igjen




I kveld har jeg kost meg ved symaskina igjen.

Den har måttet stå i ro en stund mens vi

har vært opptatt med bygging av Kammerset mitt.


Nå er det ferdig og jeg skal snart legge ut bilder slik at dere får se hvordan jeg

har fått det i mitt lille paradis



Kveldens produksjon bestod av "poseposer" (poser til å oppbevare

plastikkposer i) og hetter til norgesglass, begge deler sydd av kjøkkenhåndkler.



Jeg er så glad i Norgesglass og jeg synes de bare blir enda finere

med en liten hette på toppen :)




























2 kommentarer:

Findus sa...

Nå er jeg spent :) Der kommer nok til å trives ... fine poseposer du har sydd :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselig med de hettene på norgesglassene, og posene var bare så nydelige...

Ha ei koselig uke...