tirsdag 14. juni 2011

Takk for fin omtale Anne Lise




Jeg er nå i ferd med å lande etter designmarkedet jeg var med på for en drøy uke siden.


Det ble en stor suksess med mange besøkende. Morsomt med så mye blide folk :))))


Ekstra moro var det at bloggeren Anne Lise Johnsen hadde tatt turen fra Lillehammer og at hun kom innom boden min for å hilse på.
Det satte jeg stor pris på! Jeg satte også pris på innlegget hun har laget i bloggen sin om besøket på designmarkedet. Det kan du lese om her

4 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Dette høres ut som noe jeg hadde hatt glede av å være på... Så bra at det ble vellykket for deg!

Takk for kommentar inne hos meg; tavlefolien har jeg kjøpt på mini-mal. De har ingen nettbutikk, men nettside (http://www.mini-mal.no/. Jeg ringte dit, og de sendte varene jeg ville ha :)
klem fra Hedda

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Takk for koselig hilsen på bloggen min! Satte såå pris på den!

Ha en fin uke! Hilsen Nina

Hos Jorunn sa...

Hei Rita! Tusen takk for koselig hilsen fra deg. Så kreativ du er, det så veldig gøy ut på det markedet. Selger du fremdeles fugler i pastellfarger? Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Ingvild sa...

Takk for kommentar på bloggen min :) Jeg må nok dessverre skuffe deg med hensyn til den lille gamle bruskassen. Den er i skudeneshavn i kafeen Søstrene Søt og Sur og er bare kanskje til salgs ;) de har brukt og antikksalg i kaffeen men har vondt for å skille seg av med godbitene , men du kan gjøre et forsøk! Ha en fortsatt fin kveld!