tirsdag 6. april 2010

Noen kort jeg har laget









6 kommentarer:

Maria sa...

Vackra!

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Koselig at du vil være med på min give away!! For da fant jo jeg din blogg:)
Så utrolig masse flotte ting du lager da!! Er veldig imponert:)
Legger meg til i følgerlisten din,så kan jeg finne deg lett tilbake!! Klem Mona

Astrid sa...

Heisann!

Takk for at du vil være med på blogg candyen min:-)
Vinneren trekkes lørdag 17.april. Lykke til!!
God helg.

Klem, Astrid

Gulltann og Pus sa...

Kjempefine kort du lager :-)
Gulltann

Solveig sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen! Så mye fint du lager og du er virkelig allsidig nok til å prøve deg på det meste! Har kikket nedover bloggen din og sett veldig mye fint:o) Legger deg til i min bloggroll:o))
Herlige kort! Har nettopp laget noen selv - får se om jeg ikke får vist dem ved en anledning. Papirhobby er gøy!!
Ønsker deg en flott uke.
klem fra Solveig

salige lavendel sa...

Utrolig artig det kortet som var brettet i fasong!!!