fredag 7. august 2009

MAMABO, mitt lille paradis

Jeg har nå tatt i bruk "MAMABO", det vesle huset som faren min bygde til barnebarna da de var helt små. Her har jeg malt møblene og fått ordnet det slik jeg vil ha det.
Det er innlagt strøm så her er det både lys og varme. Med et slikt utgangspunkt må det jo bare bli bra.
Rett utenfor døra er det noen jordbærplanter, litt bringebær, ripsbusker, kirsebær og et lite epletre. Mmmmm... nyplukkede bær rett fra hånda til munnen smaker jo så godt! Jeg koser meg skikkelig der!!!!!!!!!!



Jeg lager stadig nye ting og nå har jeg endelig en plass hvor jeg kan få stilt det ut. I morgen skal jeg legge ut flere bilder slik at dere kan få være med inn i "MAMABO". På gjensyn:)

2 kommentarer:

Ruth sa...

Så herlig den var. Jeg hadde en lignende da jeg vokste opp - som min far bygde til meg. Men den bruker svigerbror som verksted nå. Skjønt jeg får en ny snart jeg også. Den ligger klar til oppsetting og den skal bli BARE MIN.

Gleder meg til flere bilder.

Anonym sa...

SÅ KOSELIG.GLEDER MEG TIL Å SE I MORGEN :-)

TANTE